bilder.

Lakanen har inte lossnat från sängen, de är lite skrynkliga men inte runtsnodda som de brukar. Det är inte heller svett vare sig på lakanet, kuddarna eller täcket. Jag har haft en lugn natt, bara vaknat ett par få gånger och drömt ganska stillsamma drömmar.
Kanske är det värt att vara trött och seg om dagarna på grund av Propavanen när belöningen är att jag sover bra om nätterna? Jag vet inte. Jag vill bara ha mina Imovane.

För övrigt ska jag försöka ha lite mer bilder i mina inlägg, jag förstår ju att det är mycket roligare än bara en massa text sida upp och sida ner :)
Givetvis kommer det inte vara några bilder på mig, min familj eller mina vänner, men det förstår ni säkert. Jag vill ju förbli anonym :)
Kram på er och försök hitta det ljusa i denna gråa, trista fredag!


Kommentarer
Grey

Allt beror väl på hur dåligt du mår utan ordentligt med sömn. Det funkar ju att sova dåligt i korta perioder, för dom flesta åtminstone. Själv mår jag riktigt dåligt om jag sover mindre än 8 timmar på ett dygn. Nu på senaste har jag nästan sovit det dubbla.
Klarar du av jobbet och allt annat när du är trött och seg så rekommenderar jag nästan det istället för dålig sömn. Det är svårt när man måste välja mellan pest eller kolera tyvärr :/

Om du har problem med kasande lakan så rekommendera jag dig att skaffa kuvertlakan. Jag har också problem med att vara en "aktiv" sovare. Med kuvertlakan behöver jag inte bädda om sängen varje dag. Väldigt skönt.

Ta hand om dig
Kram

Svar: Ja. Även om jag är trött och seg av Propavan:en så är det ju en trötthet kroppen inte lider av, eller hur jag ska förklara :) Sömnbristen plågar ju kroppen och själen något vansinnigt. Att vara trött av medicin är ju inte farligt liksom, så jag ska försöka fortsätta med Proppis. Jag sover inte lika oroligt heller när jag somnar, vaknar inte lika ofta.Kram
vimotdem.blogg.se

2013-08-16 @ 12:59:07
URL: http://thegreyzone.blogg.se/
Elizabeth

Åh vad skönt att du får sova ordentligt! Har också haft jättemycket problem med sömn förut och vet verkligen hur det helt och hållet kan förstöra ens dag/vecka/månad/månader...

Hoppas att du får må bättre snart!

KRAM!

Svar: Ja det är verkligen helt underbart. Tyvärr är jag trött på dagarna pga Propavan:en, men hellre det än att kroppen och hjärnan är helt av banan av all sömnbrist.Kram på dig :)
vimotdem.blogg.se

2013-08-16 @ 14:14:21
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Att finnas utan att leva.

1 av 5 kommer någon gång under sitt liv att drabbas av en depression. Kanske bara tillfälligt. Kanske varar det för alltid. - Hur kan något så vanligt vara så tabubelagt? Strax innan jag fyllde 17 fick jag diagnoserna kronisk depression och ångest. Något jag brottas med dagligen. Jag har ett stort socialt umgänge, av dessa kan man på två händer räkna dem som vet. Min familj, mina närmsta vänner. Varför? Rädslan för att bli utdömd, att folk ska titta snett, att de ska vända ryggen till "psykfallet". Att ha ont i själen är inte okej. Fy fy och hysch hysch. Att drabbas av diabetes accepterar samhället, det är ju fullt normalt, men är man deprimerad, ja då jävlar är man sjuk i huvudet. Den här bloggen bestämde jag mig för att starta en dag när jag var extra trött på denna tabu. 1 av 5 lider av det, ändå känner sig de drabbade sig ensammast i hela världen, för inte en jävel vågar berätta om det. Här kommer jag anonymt att berätta om mina tankar och erfarenheter. Det är ingen tyck-synd-om-mig-blogg, det är en blogg vars syfte är att trösta, stötta, få dig att känna dig mindre ensam.

RSS 2.0