never give up.

 
Never give up. Never. 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Fina ögon!

Svar: Tack du :)
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 13:43:08
URL: http://babustylee.webblogg.se
Annelie

Vackra ogon !!!

Svar: Tack snälla :) kram
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 14:02:29
Rebecca

Vackra ögon! Och jättefin mascara :)

Svar: Tack fina du! Kram
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 16:37:55
URL: http://keep-on-tryin.blogspot.fi/
Grey

Ögon att förlora sig i.

Svar: Tack snälla!
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 17:10:57
URL: http://thegreyzone.blogg.se/
Matilda

<3

Svar: Kram <3
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 17:21:45
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Tanya

Hur har det fungerat för dig? Personligen så har "Never give up" gjort mig sjukt trött, känns som om det aldrig riktigt fungerar för mig...

Svar: Försöker och försöker men oftast vill jag bara ge upp :/ kram kram
vimotdem.blogg.se

2013-09-04 @ 19:01:20
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se
Matilda

Vackra, underbara du. Genom dina ögon strålar värme och kärlek, ingen smärta eller mörker, det som gnager på dig inifrån är som bortblåst när man ser dig stråla. Jag har varit iväg igen men tänker på dig ofta när jag inte har tillgång till att läsa din blogg och se hur du mår, verkar kanske konstigt men du har blivit en trygghet för mig, en nyckel till att acceptera mitt egna mörker och inte fly från det. Jag är jättetacksam för det. Samtidigt önskar jag att jag kände dig, det man får av dig i bloggen gör att man vill ha mer, förstå mig rätt. Du verkar vara en underbar tjej. Hoppas din kompis välbefinnande är stabilt igen?
Bra jobbat med B på tentan, grym du är !!
Ha en fin dag,
Kramar Matilda
<3

Svar: Tack snälla! Du anar inte hur mycket det värmer i hjärtat att läsa dina ord och att känna hur mycket du bryr dig, trots att du inte känner mig. Kärleken i dina ord.
Jag blir glad över att höra att min blogg hjälper dig samtidigt som det gör ont att förstå att du också har ont i själen. Tusen styrkekramar <3
vimotdem.blogg.se

2013-09-05 @ 11:37:44
Pariss- haters gonna hate , Stay strong

Oh va fina ögon !!! Vackraste ögon jag har sett !! Riktiga dröm ögon.. Åhh ge mej ❤

Svar: Tack snälla <3
vimotdem.blogg.se

2013-09-05 @ 18:03:40
Sara

Gud vad vacker du är . Helt fantastiska ögon och dina ögonbryn är to die for :) Kram på dig

Svar: Tack så jättemycket snälla du! Kram
vimotdem.blogg.se

2013-09-10 @ 22:30:20
URL: http://www.danssara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Att finnas utan att leva.

1 av 5 kommer någon gång under sitt liv att drabbas av en depression. Kanske bara tillfälligt. Kanske varar det för alltid. - Hur kan något så vanligt vara så tabubelagt? Strax innan jag fyllde 17 fick jag diagnoserna kronisk depression och ångest. Något jag brottas med dagligen. Jag har ett stort socialt umgänge, av dessa kan man på två händer räkna dem som vet. Min familj, mina närmsta vänner. Varför? Rädslan för att bli utdömd, att folk ska titta snett, att de ska vända ryggen till "psykfallet". Att ha ont i själen är inte okej. Fy fy och hysch hysch. Att drabbas av diabetes accepterar samhället, det är ju fullt normalt, men är man deprimerad, ja då jävlar är man sjuk i huvudet. Den här bloggen bestämde jag mig för att starta en dag när jag var extra trött på denna tabu. 1 av 5 lider av det, ändå känner sig de drabbade sig ensammast i hela världen, för inte en jävel vågar berätta om det. Här kommer jag anonymt att berätta om mina tankar och erfarenheter. Det är ingen tyck-synd-om-mig-blogg, det är en blogg vars syfte är att trösta, stötta, få dig att känna dig mindre ensam.

RSS 2.0